Monday, March 2, 2009

Dialog

1.'Abang mesti buat bisnes sekarang kan?Mesti masyuk ni.'
2.'Waah....,dengar cerita sekarang ni dah maju dah.Sampai hati tak bagitau kitorang.'
3.'Bila nak belanja ini...?'
4.'Kat mana sekarang ni?Kalau ada bisnes lebih tu bagi-bagilah sikit kat aku ni.'
5.'Ko pengalaman dah ada,dah takder hal punya nak bukak bisnes ni.'
6.'Ko tunggu apa lagi ni beb..?'
7.'Amboi,sekarang ni ko bukan main lagi yer.Dah famous tak ingat pun kat aku.'
8.'Abang kalau tak cukup orang bagitau jer kat kitorang.Kitorang tolong.'

Itulah antara dialog yang pernah aku dengar.Terima kasih kepada mereka yang memberi sokongan moral yang berterusan kat aku.Merekalah kawan aku yang ikhlas.Aku tau sebab aku dah kenal lama.Aku tau hati budi diorang.

Aku mau bukak bisnes batik tapi tiada 'sokongan'.Aku cuma meluahkan isi hati aku.Aku bukan jenis pengadu murahan kat blog aku.

Jari aku tetap ayu walaupun tiada 'sokongan'.

Titik.
Related Posts with Thumbnails