Monday, March 16, 2009

Goes Green


Halu semua.Harap anda semua sihat selalu.Amin.

Bermula hari ini sehinggalah ke 28 March nanti blog aku akan bertemakan kehijauan alam.Aku akan lebih tertumpu kepada agenda murni untuk mempromosikan alam kehijauan kita.Aku akan lupakan isu-isu batik,politik hindustan negara dan pelbagai masalah yang ada di sekeliling aku buat sementara waktu.Apa jua entry aku akan bertemakan kehijauan sebagai usaha kecil aku ini menghargai apa yang telah Allah SWT kurniakan kepada kita.Sesungguhnya kita bersyukur akan kurniaan Dia kepada kita.Aku mengajak anda semua untuk sama-sama tukarkan tema blog anda kepada warna hijau.Selamatkanlah bumi kita daripada kerakusan mereka yang tamak haloba mengejar keuntungan belaka.

Hijau.

Noktah.

Save the earth,Support Green.6o Hour,28 March,Saturday,2030hrs.Shut your light.Malaysian unite.
Related Posts with Thumbnails