Friday, January 23, 2009

Malay Wedding Attire In Card Design By Teddie

Malay Wedding Attire In Card to Zuhdi and Juwita design by Teddie
Halu semua.Aku nak share kat anda semua,kad yang telah aku tempah ngan Teddie about 2 weeks ago.Kad ni spesel sket cos idea dan konsepnya berlainan dengan mana2 kad yang ada kat kedai jual pelbagai jenis kad wishes.Tak jual kat kodai pon.Aku request kat Teddie untuk buat kad yang attire dia in malay dress macam yang anda semua tengok tu.Disebabkan konsep warna pasangan pengantin warna hijau cream so berpadananlah sekali dengan warna kad tu.Tengoklah hasil kreatif Teddie mengolah baju melayu dan baju kebaya tu.Terpesona dan terpegun aku melihat kerja tangan Teddie ni.Kad yang aku tempah ni price dia RM35.Kad aku ni dibuat hanya dalam masa 2 hari and Teddie gitau aku dia macam tak nak jer jual kad tu kat aku.Cantik and sayang katanya.

Untuk makluman semua,kalau nak order kad dalam kuantiti yang banyak diharap anda semua dapatlah tempah awal2 sebab ni kerja tangan,tak pakai mesin atau robot.Kerja ni mahal.Harga pun bergantung on how kreatifnya kad yang anda semua idamkan.Teddie akan sudi melayani apa2 jenis jua kad anda semua.

Anda semua boleh visit kat blog Teddie,http://www.t-is-beauvillain.blogspot.com atau YM Teddie di teddie_prinze@yahoo.com atau call Teddie,012-360 6420.
Thanks Teddie.I admire ur design.
Nak order banyak lagi kad kat Teddie lepas ni.
Noktah.
Related Posts with Thumbnails