Thursday, September 25, 2008

Salam Lebaran,Maaf Zahir dan Batin

To Kuching 27 September 2008,1255hrs.
Assalammualaikum para bloggers dan pembaca sekalian.Aku mendoakan kalian sihat walafiat selalu hendaknya dan diberkati Allah SWT selalu.Amin.
Mood raya melanda seluruh Malaysia khasnya,tipulah aku kalau aku kata belom ada mood raya lagi..wuhuuuu...yeayyyyy...Aku sekarang dok packing apa yang patut terutamanya biskut dan kacang.Serunding aku belom amik lagi kat umah mak angkat aku kat Selayang.Jumaat last day kerja seblom masing2 balik kampung.Aku akan balik Kuching pada Sabtu ni,27 Sept,1255hrs.
Itulah lumrah aku setiap tahun.Balik kampung.Bukan naik bas,kapal,kereta mahupun bas.Sebaliknya aku naik belon.Belon?Belon tu kalau diterjemahkan ke bahasa kebangsaan bermaksud kapal terbang atau flight ;-} .dah tak rasa apa dah naik flight ni.macam biasa jer.Tapi bahang balik kampung sudah terasa.Setakat entry ni,aku blom lagi shopping...mungkin esok pastinya.banyak lagi blom setel.
Well,aku ucapkan salam lebaran kepada semua.Maaf Zahir dan Batin.untuk makluman aku akan off blog for two weeks so aku pasti blog aku ni akan mula bersawang di sana sini.Aku akan kembali selepas itu.Sila tinggalkan pesanan ke mesej ke atau apa2 jer kat dalam kotak mesej yang telah disediakan.Pandulah dengan berhati-hati,ingatlah orang yang tersayang.Dibawah ini ada beberapa kad untuk mereka2 yang berkenaan yang mengenali diri aku yang tak seberapa ini.Raya datanglah ke rumah aku.Kalau nak duit raya kena datang rumah beb,pakat ramai2.
Aku hulur jari sepuluh merafak keampunan kepada kedua ayah dan bondaku,
adik aku serta keluarga besar aku
Ngah sekeluarga di Miri,Nek Wan,Nek Aki,Nek Teh,Ngah Senah,Ngah Mat,
Chik Bon serta keluarga,Wa Pae serta isteri,Anjang Rizal serta isteri,Udak Nuar serta isteri,Mok Peri serta isteri,Uncle Hafiz serta isteri,Usu Kemarul,Yak Lan,Pak Looque,Emi,Eman,Dapi,Koden,Adri,Nor,Fida,Nonot,Faiz,
Ayu,Fazana,Amira,Nabil,Danish,Izad banyak lagi,terlalu banyak beb.
Selamat Hari Raya kepada semua warga batik samada masih lagi dalam industri ini
atau sudahpun bersara seperti Has sekeluarga,Sir Sulaiman,Sir Helmi,Sir Yuslan,Sir Fahmi,
Kak Ida,Kak Timah,Kak Siti,Along,Diana,Juwita,Zuhdi,Fiza,Kak Ramlah,Ateng,Comel,
Khair,Isa,Azie,Along Kedah,Shidah Miri,Zila Johor,Amoi,Izad,Sharul,Ira,Rozi,Saadiah,
Nisa,Ika,Ina,Ija,Faiz,Kerol,Kak Ani,Ayu,Jai,Masliana,Bang Aziz,Farah,Wani,Aishah,
Firda,Kuzaiman,Haziq,Haris,Hasnor,Zafree,Linda,Anne,Shidah IKBN,Nik,Udin Rawang,
Titek Sandora,Zaharah,Abe Aris,Bang Faizal...dan semua yang mengenali aku
tak kira dari jauh mahupun dekat.
Maaf Zahir dan Batin diucapkan kepada geng2 YM aku yang zaaaasz terutamanya
Nikli Z.,Irwan,Starbux E.D,Nanie(nun jauh di jay bee yg selalu rekeman lagu best di website)Benu S,Hey,Ap It,Diddy Shuffix,Efa Affendi,Faiz Faridz,
Mezee Mijot88,Amran Kamaruddin dan kepada semua chatters YM yang mengenali aku.Sori tak letak nama korang kat sini.
Salam Lebaran kepada rakan2 MySpace aku yang best terutamanya kepada
Anan(Man.United die hard fan,aku ngan Anan ni selalu psiko each other,CHELSEA!CHELSEA!),Dalf('budak sekolah agama'), dan Anas Aiman(yang rajin alertkan aku kat MySpace).You all rock.
Akhir kalam,janganlah kita lupa pada mereka yang kurang berkemampuan dan yang sedang dilanda musibah ujian daripada Allah SWT.Apalah maksud Aidilfitri bagi mereka.Insaflah seketika.Ingati diri anda sekalian betapa bertuahnya anda merayakan Aidilfitri dengan riang dan tawa.Aku juga mohon maaf,ku susun sepuluh jari memohom ampun dan maaf kepada kalian seua andai aku ada terlanjur perbuatan dan terlanjur kata.Sesungguhnya yang baik datang dari Allah SWT dan yang buruk itu datang dari aku sendiri.Maaf Zahir dan Batin.
Noktah.


Related Posts with Thumbnails