Saturday, September 20, 2008

ABC tiada X,Itu Aku

Myfaves-Starbucks,TAZO,ESPrit,Appletiser
Assalammualaikum para bloggers dan pembaca sekalian.Semoga sihat sejahtera hendaknya selalu.Amin.
Kali ni aku nak senaraikan list ABC mengenai diri aku.OOOooops,macam nak promo jer..wakakaka.Tak kenal maka tak cinta..yeay..
A-Allah SWT dilupa jangan.Ayah aku tegas,aku kagum dan teruja dgn sifat low profile ayah aku.
B-Berangan?Hmmmm..aku bukan mat jenin. :-}
C-Chelsea!Chelsea!
D-Durian,aku memang memilih sebab badan aku geli geleman bila dibukak je isinya berserabai macam jambang tak trim,muahahahaha.serius..kalai dibukak isinya elok cantik tak serabai memang aku makan ;-) .Dadah?katakan tidak pada najis ni.Disiplin tinggi.Darah campuran Cina,Jawa dan Melanau.
E-Erwan,adik aku.Aku dua beradik jer.
F-Fotografi,bakat terpendam aku.Suka tengok National Geography punya gambo2. belum berkesempatan lagi.suam2 sahaja buat masa ni cos kerja menlimitkan aku dari amik shoot sana shoot sini.
G-Gila-gila,but tak la 100 persen dalam sehari.Jeng,jeng,jeng.tiba-tiba..
H-Hasad dengki tiada dalam senarai.Mintak dijauhkan.Kuuuuuuz semangat.
I-Ilham aku batik.Idola seumur hidup of course la Tun Dr.Mahathir.Ibunda aku best in the world.Bila aku kejauhan,i really really damn missed her cook very much.Ikan terubuk sumbat,timun cecah kuah belacan asam jawa pekat,lobak masin goreng,sambal goreng,glurrrppp.terliur pulak..
J-Jiwang?aku tak jiwang.biasa-biasa jer.memang tak pandai pun nak berjiwang ni.
K-Kuching,tumpah darah aku dan Kawan aku a bit memilih.Fussy.hohohoho.
L-Layaran Ombak Senja adalah label dan jenama aku. tu besau2 aku memang tLangsat pulak haaaaa..kalau buah langsatak nak makan.Aku suka buah dia kecik2.kiut2 isi dia kalau dibukak.
M-Musik,semua jenis musik yang sedap kat telinga aku.Masak.Ya,suka sangat memasak tapi kena ada moods.
N-Novel pun aku minat but sorry novel tangkap cinta meleleh aku tak minat.Best novel ever yang aku baca is Imam and Mereka yang Tertewas 1 dan 2.
O-Outspoken.Kalau aku tgk benda yang tak betul di hati aku ni tak kira la apa kategori sekali pun ,memang aku akan zaaaasss.tak suka pendam2 kalau tak puas hati.
P-Pantang aku is menyiapkan kerja orang yang ditinggalkan.darah aku buleh keluar dari kepala tau.DUSH..
Q-Quote?Strong,Stronger,Strongest.
R-Rakus dalam bekerja,terutamanya bila aku involve in projek.tak suka buat cincai.
S-Starbucks.Port yang paling aku suka is kat Times Square.siap tido kat sofanya lagi.wahahaha.
T-Tido around 1-3am,walaupun tido lewat aku tetap bangun awal automatik around 545am.Tempoyak goreng.Ada sapa2 pernah try?sedap.walaaa..nak tau resipi?ni resepi ibunda aku.e-mail me kalau nak mintak resepi...hehehehe
U-Ulam-ulaman.sedap.
V-Vegetable kurang.memilih.tak berapa ingat nama2 vege ni..
W-Waktu adalah cabaran bagi aku setiap hari.
Y-Yudi panggilan mesra aku.
Z-Zodiak aku Leo.
Well,itulah aku.the real of mine.nak tahu lebeh mendalam lagi kena private question..hahahahaa.
Hope rasa dekat di hati setelah u all menganalisis ABC No X ni.
Noktah.
Related Posts with Thumbnails