Saturday, April 4, 2009

Jejak Kasih di Facebook

Halu semua.Semenjak dua menjak ini aku fokus kepada Facebook.Sebelumnya aku di MySpace.Kalau di laman maya lebih dikenali sebagai fb dan ms.Hampir 3 tahun aku di ms aku tidak dapat apa2 sebenarnya.Of kos lah hanya dapat kawan maya selain pemilik2 ms berlumba-lumba untuk mendapatkan kawan maya yang paling banyak hingga mencecah ratusan ribu.Berbeza di fb walaupun functionnya hampir sama dengan ms tetapi fb lebih menyenangkan penggunanya.Semuanya kita boleh kontrol atau monitor dengan satu muka sahaja.Umpamanya kalau nak chatting,ada tab yang memaparkan sapa online,notifications etc.
So anda boleh chat langsung dengan mereka yang anda kenal.Pendek cerita,ramai yang dah pindah ke fb meninggalkan ms.Pendek kata banyak yang menyenangkan di fb ni berbanding ms.Di fb inilah aku jumpa kembali member2 lama Thomian aku seperti Herman Donnie(masih sik cayak aku kau madah kau kerja kuli), Mohd.Sabaruddin(yang kini berada di Belfast,Ireland),Brian Gordon,Jay Jay dan ramai lagi.Nice dapat jejak kasih dengan diorang semua.Semuanya hampir 13-20 tahun tak jumpa.Sudah tentu banyak cerita yang dikongsi bersama.

Noktah.
Related Posts with Thumbnails