Saturday, November 29, 2008

Walimatul Urus

Assalammualaikum para bloggers dan pembaca sekalian.Semoga anda semua sihat sejahtera selalu dan diberkati oleh Allah SWT senantiasa.Amin.

Balik jer kerja,aku terus amik penyapu,mop dan baldi.Aku buat operasi cuci bilik.Operasi?Bunyi nyer macam 10 tahun tak bersihkan biliks.Takkk..aku cuci and kemas bilik sebulan 2 kali.paling malas pun sebulan sekali.Wajib.Tengah aku feel cuci bilik aku,Zuhdi tepon.Iye tak iyer,aku hampir terlupa.Ada meet ngan Zuhdi dan Juwita today.Zuhdi dah ada kat depan rumah.Aku kemaskan bilik aku dulu then ajak Zuhdi dan Juwita lepak kat mamaks.

Z.Nikli hantar mesej,have a nice weekend kat aku tadi.tersenyum aku buat seketika.One of my best buddy kat YM.Thank you mate.
Bahagian belakang kad

Bahagian opening kad

Nama aku tertera kat kad tu
Lama jugak tak jumpa Zuhdi dan Juwita ni.Berbulan-bulan gak.Datang untuk memaklumkan secara rasmi diorang berdua nak mendirikan masjid.Alhamdulillah dan tahniah.Semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu.Amin.Aku cukup tertarik dengan kad jemputan diorang ni,Zuhdi buat sendiri.Gud touch.Tarikh kenduri ni on Chinese New Year,Januari nanti kat Pahang..Aku dah chup date ni in my schedule.Wuhuuu,makan nasik minyak.Nyam,nyam,nyam.
Okies.kita jumper di lain bicara.
Noktah.
Have a nice weekend.


Related Posts with Thumbnails