Sunday, September 13, 2009

Salam Lebaran 1430H


Salam Lebaran ini ditujukan kepada semua yang mengenali aku
dari mula aku blogging sehinggalah ke saat ini.
Alhamdulillah,Allah SWT sudi memanjangkan nafas aku sehinggalah ke saat ini.
Ditujukan kepada rakan-rakan top Facebook aku seperti Nikli Nodin,Amir Stuv,
rakan maya Chelsea aku,Azim Ashaary,Moneirah Abu Bakar dan Al-Abdad.
Tidak lupa juga kepada Jime Jojes,Dalf serta rakan-rakan The Best yang lain.
Ampun dan maaf dipinta andainya aku ada buat salah dan silap serta mengguris hati sekalian semua sepanjang aku mengenali kamu semua.
Aku bukanlah manusia yang sempurna.

Aku manusia yang jahil penuh dengan kekhilafan.
Yang baik datang dari Allah SWT,yang buruk datang dari aku sendiri.
Sambutlah Lebaran dengan penuh rasa kesyukuran dan kesederhanaan.

Semoga berbahagia menyambut lebaran bersama keluarga tersayang.
Maaf zahir dan batin.
Related Posts with Thumbnails